شناسهٔ خبر: 116883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ صورت گرفت:

اخذ سند تک برگی برای ۹۴ هکتار از اراضی ملی شهرستان زهک در راستای قانون جهش تولید مسکن

مرتضی باغبانی.jpg رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک از اخذ سند تک برگ برای بیش از ۹۴ هکتار از اراضی و املاک ملی در محدوده و حریم این شهرستان بنام دولت در ۶ ماهه اول سالجاری در راستای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، مرتضی باغبانی اظهار داشت: صدورسند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه این اراضی از سازمان جهاد کشاورزی در محدوده و حریم شهر به نام سازمان ملی زمین و مسکن سند خورده است،تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه‌های حفاظت از بیت المال مستند کردن اموال  و اراضی دولتی است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک با اشاره به اینکه این اداره در خصوص حفاظت و حراست از اموال بیت المال با ظرفیت جهادی  بالایی طی سال جاری عمل کرده است، خاطر نشان کرد: اخذ سند در اراضی ملی با هدف حفظ سرمایه های ملی و میهنی و مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرفات از اولویت های این اداره همسو با سیاست های کلان اداره کل راه و شهرسازی استان است.