شناسهٔ خبر: 116890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز انجام گرفت؛

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به سوالات مردم در سامانه سامد 

سامانه سامد مدیر کل راه و شهرسازی سیستان  مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان امروز ۲۴ شهریورماه در مرکز سامد (تلفن ۱۱۱) مرکز بازرسی استانداری استان پاسخگوی پیشنهادات،انتقادات و سوالات مردمی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان به منظور تقویت تعامل مردم و دولت، پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان از ساعت ۱۰ الی ۱۱ امروز از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت در محل بازرسی استانداری پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم بود.
مدیرکل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه، افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی دستگاه‌ها و سازمان‌ها، تمرکز زدایی در رسیدگی به مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی با بهره‌گیری از سیستم سامد و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی است.

اکبری به چگونگی استفاده از سامانه سامد اشاره کرد و اذعان داشت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به شماره ۱۱۱ است که شهروندان می‌توانند از طریق آن مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را با مسوولان در میان بگذارند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند؛ تماس‌های تلفنی شهروندان در این سامانه، دریافت، پالایش و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.
گفتنی است در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) مدیر کل راه و شهرسازی استان به صورت برخط پاسخگوی تماس‌ های مردمی بوده و در ادامه دستورات لازم به معاونت های مربوطه این اداره کل در جهت حل و فصل موضوعات صادر شد.

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به سوالات مردم در سامانه سامد