شناسهٔ خبر: 116934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جهت جابجایی زائرین اربعین حسینی صورت گرفت؛

اعزام ۶۸۶ دستگاه ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان به مرزهای مهران و شلمچه 

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اعزام ۶۸۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری جهت اعزام زائرین  و همچنین بازگشت زائرین از مرزهای غربی کشور ،بصورت یکسر خالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: این تعداد ناوگان از تاریخ ۱۰ شهریور لغایت ۲۴ شهریور ماه سالجاری  جهت جابجایی مسافرین انجام شده  و اعزام ناوگان با اولویت برگشت زائرین همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد:از مجموع  ۶۸۶ دستگاه ناوگان اعزامی، ۹۵ دستگاه زائرین ایرانی را به مرزهای مهران و شلمچه جابجا کرده اند و ۳۶۱ دستگاه نیز جهت تسهیل در بازگشت زوار ایرانی به صورت یکسر خالی به مرزهای غربی کشور اعزام شدند که شامل ۱۴۲ دستگاه  اتوبوس به مرز مهران و ۲۱۹ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود:همچنین جابجایی زائرین پاکستانی طی این مدت درقالب ۲۳۰  دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری انجام شده است.

کرد یادآورشد:حضور مستمر کارشناسان این اداره کل در پایانه های مسافربری جهت اعزام ناوگان حمل‌ونقل مسافری و همچنین رصد روزانه اعزام ناوگان نیز از طریق سامانه های کنترلی بدقت درحال انجام است.

وی خاطرنشان کرد:زائران می‌توانند هنگام بازگشت به کشور مرز ورودی مد نظر خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا از خدمات ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به راحتی استفاده کنند.