شناسهٔ خبر: 116968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار می کند؛

مزایده عمومی خانه های سازمانی در ورامین وسعادت آباد و ۱۰ قطعه زمین ویلایی در آویشن دماوند

مزایده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری دو مزایده عمومی خانه های سازمانی در ورامین و سعادت آباد و همچنین ۱۰ قطعه زمین ویلایی در آویشن دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: این اداره کل در نظر دارد به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن  تعداد ۱۱ ساختمان مسکونی سازمانی خود در ورامین و سعادت آباد تهران  و همچنین تعداد ۱۰ قطعه زمین ویلایی در آویشن دماوند در سامانه ستاد ایران از طریق مزایده محدود و بصورت نقدی به فروش برساند.
وی گفت: علاقمندان به شرکت در این دو مزایده که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می شود می توانند اطلاعات کامل و جامع از مراحل برگزاری مزایده، دریافت اسناد و شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) دریافت نمایند.
محبت خواه ادامه داد:مهلت دریافت شرایط مزایده از سامانه ستاد ایران در دو مزایده مذکور از تاریخ ۲۷ شهریورماه تا ۱۱ مهرماه سال جاری می باشد.همچنین مهلت ارائه پیشنهادات در سامانه ستاد نیز در هر دو مزایده از تاریح ۲۷ شهریورماه تا ۲۳ مهرماه سال جاری خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاریخ و مکان بازگشایی پاکات هر دو مزایده را روز ۲۷ مهرماه سال جاری در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران (ساختمان کلانتری) عنوان کرد و گفت: تاریخ اعلام برنده روز ۲۴ مهرماه ساعت ۱۲ است و مهلت واریز وجه مزایده ۷ روز پس از این تاریخ خواهد بود.
محبت خواه در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مراحل بارگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکتها ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس   www. Setadiran.ir است.