شناسهٔ خبر: 116978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد :

بازگشت ۱۲ هزار ۳۲۴ هزار زائر اربعین به استان/هیچ زائری بدون سرویس نمانده

بازگشت زائرین اربعین حسینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : تا کنون ۱۲هزار۳۲۴ نفر زائر اربعین با ناوگان عمومی به استان برگشته اند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : تا کنون ۱۲هزار۳۲۴ نفر  زائر اربعین با ناوگان عمومی به استان برگشته اند .

عبدالکریم اخترشناس افزود:تا ساعت ۲۴ شنبه ۲۶ شهریور۱۴۰۱و پایان اربعین روز حسینی ، مجموعا  ۱۲هزار ۳۲۴ زائر اربعین با انجام ۵۷۶ سرویس ناوگان عمومی به استان بوشهر برگشته اند. .

وی گفت : با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل و مشارکت بخش حمل و نقل مسافر استان تاکنون هیچ زائری از استان در پایانه مرزی شلمچه بدون سرویس نمانده  و به همه تقاضا های زوار در کوتاه ترین زمان ممکن  پاسخ داده شده است .

اخترشناس ادامه داد : از ابتدای طرح اربعین همچنین ۱۵ هزار۴۰۶ زائر از استان با انجام ۷۲۰ سفر ناوگان عمومی استان  به مقصد پایانه مرزی شلمچه  جابجا شده اند.

وی از آمادگی بالای ناوگان مسافری استان و کمک به جابجایی زائر سایر استانها خبر داد افزود : به تایید مسئولان مربوطه ، ناوگان مسافری استان از کار آمدترین ناوگان موجود در طرح جابجایی زوار اربعین بوده و این ناوگان علاوه بر جابجایی زائرین هم استان مبادرت به جابجایی زائر استانهای هرمزگان و فارس نیز نموده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین از اعزام ناوگان مسافری به مرز چذابه  و مهران برای کمک به جابجایی زائر استانها خبر داد و تصریح کرد : با درخواست مسئولان پایانه مرزی  مهران و چذابه ، تعداد ۴۵ دستگاه  اتوبوس از استان به این دو پایانه اعزام و مشارکت به جابجایی زائرین اربعین حسینی نمودند .