شناسهٔ خبر: 117031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده ای استان اعلام کرد:‌

تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین

حسین عباسی.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده ای خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی ، حسین عباسی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

 وی افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر مجتمع ها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که در نظارت‌ها  مورد بررسی قرار می گیرد.

عباسی ادامه داد: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند تا با این روش از بروز تصادفات خطرناک در جاده‌ها جلوگیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: کارشناسان این اداره کل  با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده اند.

عباسی یادآور شد: اجرای طرح نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.