شناسهٔ خبر: 117136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف پاسخگویی به سوالات مردم؛

حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان درسامانه سامد استانداری

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ۲۸شهریور ماه به مدت یک ساعت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان درحوزه تحت پوشش این اداره کل را پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی ،از ساعت ۱۱تا ۱۲در محل سامانه سامد استانداری سیستان و بلوچستان حضور یافت.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در این خصوص گفت:با راه‌اندازی این سامانه، مردم در هر نقطه از استان‌ می‌توانند پیشنهاد، انتقاد، گزارش، طرح‌ها و ایده‌ها، شکایت و درخواست‌های خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پیگیری کنند؛ علاوه بر آن بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، هر یک از مدیران کل با حضور در مرکز سامد در استانداری‌بطور مستقیم و تلفنی به درخواست‌ها و مطالبات مردم پاسخ می‌دهند.