شناسهٔ خبر: 117165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سالجاری صورت گرفت:

سندار شدن ۷۳ هکتار از اراضی ملی سراوان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

منصور باران زهی.jpg رییس اداره راه و شهرسازی سراوان از اخذ سند تک برگی برای ۷۳ هکتار از اراضی و املاک شهر محمدی این شهرستان بنام دولت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، منصور باران زهی اظهار داشت: تلاش های انجام گرفته در راستای حراست از اراضی ملی با اقداماتی همچون شناسایی اراضی ملی، دریافت سند و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ مورد توجه قرار گرفته است و این روند کماکان با جدیت و پشتکار هر چه تمامتر در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی با بیان اینکه این اراضی از منابع طبیعی در محدوده و حریم شهر محمدی به نام سازمان ملی زمین و مسکن سند دار شده است، گفت: این اداره با برخورداری از ظرفیت مناسب کارشناسی و با توجه به اهمیت اراضی ملی به عنوان سرمایه های ارزشمند از تمام ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی در تعامل با دیگر نهادهای مرتبط برای ثبت اسناد استفاده بهینه خواهد کرد تا طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان همچون دیگر نقاط سیستان و بلوچستان به بهترین نحو اجرایی شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: از اولویت‌های این اداره که همواره با جدیت دنبال شده و تیم کارشناسی و حقوقی آن تمام همت خود را برای آن صرف کرده‌اند تثبیت اراضی دولتی به نام دولت و دریافت سند تک برگ برای این اراضی است.