شناسهٔ خبر: 117194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

تردد نیمه‌سنگین و روان در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

هفتاد و ششمین جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی راه های استان کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ترافیک نیمه سنگین و روان در اکثر جاده‌های استان خبر داد و گفت: با اقدامات ایمن سازی صورت گرفته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تصادفات جاده ای امسال نسبت به اربعین در سال ۹۷، حدود ۵۰ درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی در خصوص آخرین تردد در محورهای مواصلاتی استان با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: ترافیک جاده‌های استان در حال حاضر به بار برگشت زوار و دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به پایان سفر اربعین و اتوبوس‌ها که به سمت مرز مهران حرکت می‌کنند، برمی‌گردد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون محور خسروی، قصرشیرین به سمت سرپل‌ذهاب ترافیک عادی است و محور ایلام به سرابله و همچنین حمیل ترافیک نیمه سنگین، اما روان است.

کرمی افزود: محور اسلام‌آباد غرب به سمت کرمانشاه و همچنین کرمانشاه به بیستون ترافیک نیمه سنگین و روان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و ایمن سازی های صورت گرفته به نسبت سفر اربعین در سال ۹۷، حدود ۵۰ درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشتیم.

کرمی گفت: بیشترین علت تصادفات زائران در جاده‌های استان را ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد و گفت: متأسفانه اکثر تلفات جاده‌ای از نوع فوتی و جرحی از نوع واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

وی از زائران خواست، که به هنگام برگشت از سفر اربعین حتما استراحت کافی داشته باشند و از عجله و شتاب بی‌مورد با سرعت و سبقت‌های غیرمجاز اجتناب کنند.

انتهای پیام/