شناسهٔ خبر: 117203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گلزار شهدای شهرکرد انجام شد؛

ادای احترام مشاور وزیر راه و شهرسازی به مقام شامخ شهدا

حضور مشاور وزیر در گلزار شهدای شهرکرد مشاور امور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی در اولین برنامه سفر به شهرکرد با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حمید مردانیان با اشاره به جایگاه والای شهدا و خانواده معظم شهدا گفت: یکی از برنامه های سفر به استان ها، حضور در گلزارهای شهدا و همچنین در جمع خانواده شهدا و پیگیری امور مربوط به آن هاست. وی افزود: پیگیری مشکلات و آشنایی با وضعیت همکاران و بخصوص ایثارگران و خانواده معظم شهدا جز با حضور میدانی و شنیدن درد و دل همکاران میسر نخواهد شد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران و اجرای قانون مربوط به آن را از دیگر اهداف خود در سفر به استان برشمرد.

دیدارهای صمیمی جداگانه با همکاران زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و شرکت در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان، شرکت در همایش تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای مجموعه راه و شهرسازی و دیدار یا مدیران عالی استان از دیگر برنامه‌های سفر سه روزه مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به چهارمحال و بختیاری است.