شناسهٔ خبر: 117212 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

بیش از ۴۱۰۰۰ زائر اربعین حسینی از خدمات حمل و نقل عمومی لرستان بهره‌مند شدند

بیش از ۴۱۰۰۰ زائر اربعین حسینی از خدمات حمل و نقل عمومی لرستان بهره‌مند شدند از ابتدای طرح اربعین حسینی تا ۲۸ شهریورماه، ۴۱هزار و ۸۳۵ نفر از زائران عتبات عالیات از خدمات حمل و نقل عمومی برون‌شهری استان لرستان بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به‌ نقش استان لرستان به‌عنوان معین مرز مهران، از ابتدای طرح اربعین حسینی(پنجم شهریور) تا ۲۸ شهریور ماه، ۴۱هزار و ۸۳۵ نفر از زائران عتبات عالیات با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری استان لرستان به مرز مهران جابجا شده‌اند.

وی گفت: جابجایی این تعداد مسافر در قالب یکهزار و ۴۷۰ سفر با یکهزار و ۱۰ دستگاه اتوبوس، ۴۵۳ دستگاه مینی بوس و هفت دستگاه سواری کرایه‌ای صورت گرفته است.

شیروانی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این اداره‌کل و همکاری شرکت‌های حمل و نقل و انجمن‌های صنفی مسافر استان خاطرنشان کرد: هدایت و راهنمایی زائران در مسیر بازگشت و ساماندهی و تسریع در حرکت ناوگان به سمت مقصد زائران نیز با حضور و استقرار تیم‌های اعزامی استان در پارکینگ برکت مرز مهران در این مدت انجام شده است‌ و در حال حاضر نیز ادامه دارد.