شناسهٔ خبر: 117272 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال نقش آفرینی رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ در متن پیام خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران چنین آمده است: از رویدادهای حماسی افتخارآمیز ملت ایران، پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حماسه هشت سال دفاع مقدس و نقش و جایگاه برجسته آن بوده که در تاریخ ایران اسلامی همواره پرفروغ و جاودانه می باشد. هفته دفاع مقدس یادآور شکل گیری یکی از حماسه های سترک و الهام بخش تاریخ بشریت است.
این حماسه یادآور ایثارگری های مردمانی است که حفظ حیات انقلاب اسلامی وارزشهای آن و پاسداشت وطن و زنده نگاهداشتن عزت و شرف و آرمان و دفاع از خاک و کیان را،   در پرتو پیروی و لبیک به ندای رهبری دینی و اسلامی، وظیفه دینی و ملی و افتخار و عزت خود دانسته و در این راه با جان فشانی و شهادت طلبی، برگی زرین و ماندگار برای همیشه تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران آفریدند.
جنگ، این دیو ویرانگر، به سراغمان آمد و انقلاب، چاره ای جز ساختن صفی بلند از آدم ها در برابر آن نداشت. نام کوچک همه این آدم ها «ایمان» و نام خانوادگی همه آنها «ایران» بود وقدرت بازدارندگی و بالندگی امروزه کشور را محصول حماسه تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در دفاع مقدس و میدان‌های پس از آن است.