شناسهٔ خبر: 117279 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز انجام گرفت؛

پاسخگویی مدیرکل راهداری البرز به سوالات مردم در سامانه «سامد»

سامانه سامد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با حضور در محل سامانه سامد پاسخگوی سوالات و تماس‌های مردمی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، صبح امروز چهارشنبه، ۳۰ شهریورماه، علی زندی‌فر، مدیر این اداره‌کل در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی در محل سامانه سامد استانداری البرز حضور یافت.

وی بنا بر تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سامانه سامد به سئوالات شهروندان پاسخ گفت.

زندی‌فر، به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان را پاسخ داد.

لازم به ذکر است؛ مردم می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ شکایت یا درخواست‌های خود را مطرح کنند، کارشناسان سامد با دریافت کد ملی و مشخصات فردی نسبت به ثبت درخواست‌ها اقدام کرده و کد رهگیری برای متقاضیان ارائه می‌کنند، همچنین شهروندان محترم می‌توانند از طریق این کدرهگیری پاسخ درخواست خود را پیگیری و از نتیجه مطلع شوند.