شناسهٔ خبر: 117303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آئین معرفی و تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت رسانی جشنواره شهید رجایی؛

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در حوزه خدمات سفر حائز مقام شد

IMG_20220921_114900_016.jpg در آئین معرفی و تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت رسانی جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی استان سمنان که در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان عنوان اقدام برجسته در حوزه خدمات سفر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احسان منصور کیایی اعلام کرد که این اداره کل در هفدمین جشنواره شهید رجایی استان سمنان در بخش حوزه خدمات سفر توانست عنوان اقدام برجسته را دریافت نماید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در حاشیه برگزاری جشنواره شهید رجایی، گفت: هرساله برگزاری این جشنواره موجب می شود دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم و سایر امور رقابت تنگاتنگ داشته باشند.

منصور کیایی اضافه کرد: در این جشنواره براساس سامانه عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف از جمله سه فاکتور مهم، اجرای مصوبات سفر رییس جمهور، بهبود فضای کسب و کار و میزان رضایتمندی مردم و... ارزیابی می شوند و دستگاه های که بهترین عملکرد را داشته باشند معرفی خواهند شد.

وی با اشاره بر برگزاری باشکوه جشنواره شهید رجایی استان اظهار داشت: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و در این راه بهترین و بالاترین تقدیر رضایت مردم است و کاری ارزشمند است که رضایت مردم در آن باشد. اگر موفقیت و مقامی برای سازمان یا دستگاهی حاصل می شود نتیجه کار گروهی و همکاری کارمندان خدوم آن دستگاه است و کسب این رتبه برتر نیز، مستثنی نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با تاکید به سخنان استاندار درخصوص احیای اعتماد مردم افزود: پاسخگویی به مردم، ساماندهی نیروی انسانی، تلاش برای اجرای اسناد بالادستی و الکترونیکی نمودن خدمات به یقین می تواند همراهی مردم نجیب و عزیز استان را به همراه داشته باشد و با تمام توان برای این اهداف اقدام خواهیم کرد.

منصورکیایی همچنین در پایان گفت: امسال علاوه بر ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، دستگاه‌های اجرایی در مأموریت‌ها و اهداف مهمی از جمله سند تحول دولت مردمی، قانون جوانی جمعیت، شعار سال، ارتقای بهره‌وری، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و... که مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور محترم هستند، ارزیابی شدند و تلاش ما این است که با توجه بیش از پیش به این موضوعات بتوانیم در سالهای آینده سربلند باشیم.

شایان ذکر است ارتباط مستمر و چهره به چهره با مردم، سفر به شهرستان ها و روستاها، پیگیری مصوبات سفر و سایر موارد از جمله شاخص های ارزیابی در حوزه جشنواره شهید رجایی استان سمنان بوده است.