شناسهٔ خبر: 117391 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

اعزام۶۳۴۹ زائران خراسان جنوبی به مشهد توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

اعزام زائرین خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام ۶۳۴۹ زائر حرم مطهر رضوی از میادی شهرستان های استان به مشهد مقدس توسط ۲۴۴ ناوگان مسافری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی ، گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) است هر ساله ازئران حرم رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: امسال نیز مشابه هر ساله ناوگان حمل ونقل جاده ای استان آمادگی کامل برای اعزام زائران رضوی را داشته و در این راستا ۲۴۴ ناوگان با ۶۳۴۹ راننده زائران را از استان به مشهد مقدس از ابتدای اجرای طرح جابجایی زائرین  دوم مهر ماه ۱۴۰۱ جابجا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: توسط این تعداد ناوگان حمل ونقل استان، ۶۳۴۹ زائر حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی از تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران خبرداد و اضافه کرد:  با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در این ایام، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران حرم رضوی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: تهیه بلیط رفت و برگشت زائران نیز از طریق وب سایت فروش اینترنتی شرکت های مسافربری فراهم شده است.