شناسهٔ خبر: 117419 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۳۵۲۳ زائر با ۲۲۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان گلستان به مشهد اعزام شدند

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اجرای طرح تامین ناوگان حمل و نقل عمومی زائران امام رضا(ع) همزمان با دهه پایانی ماه صفر ، اعلام کرد: از ۳۰ شهریور تا ۴ مهرماه ۳۵۲۳ زائر از استان با ۲۲۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای زیارت حرم رضوی به مشهد اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در محل پایانه مسافری گرگان، گفت: با توجه به سیل بازگشت زائراین امام رضا از ظهر روز سه شنبه ، برنامه ریزی شده که روزانه ۵۰ دستگاه از ناوگان عمومی حمل و نقل به پایانه مسافری مشهد برای جابه جایی زائرین گلستان اعزام شوند.
وی با اشا ره به اینکه در روزهای عادی حدود ۲۰ سرویس ثابت از گرگان به مشهد اعزام می شود، افزود: برای این ایام نیز سرویس های فوق العاده  که به  حدود ۷۰ دستگاه می رسد از دو پایانه گرگان و گنبد به مشهد می روند.
مصدقی اظهارداشت: جهت راهنمایی زائرین و هدایت آنها به سمت سکوهای گلستان و تهیه بلیط و کنترل نرخ کرایه و مسایل فنی، رئیس و کارشناس اداره مسافر اداره کل نیز در این ایام در پایانه مسافری مشهد مستقر هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح، گشت های مشترک راهداری و پلیس راه در نقاط احتمال تصادف ورودی استان از سمت مشهد و جنگل گلستان از فردا مستقر می شوند.
به گفته مصدقی، تجهیز و آماده باش راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جهت اسکان و استراحت زائرین از دیگر تمهیدات معاونت حمل و نقل و راهداری اداره کل است تا زائرین حرم رضوی با کمترین زمان تاخیر سفر  و خدمات مطلوب به استان برگردند.