شناسهٔ خبر: 117628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم همکاری شرکت های خدمات رسان نسبت به ایجاد زیر ساختها در طرح نهضت ملی مسکن

استاندار زنجان.JPG استاندار زنجان گفت: شرکت های خدمات رسان در استان زنجان باید نسبت به ایجاد زیر ساختها در طرح نهضت ملی مسکن با راه و شهرسازی همکاری ویژه و کامل را انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محسن افشارچی صبح یکشنبه در جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان را جزو اولویت‌های مهم اعلام کرد و گفت: باید معاونت عمرانی استانداری زنجان به صورت خیلی ریز مسائل و مشکلات مربوط به بخش مسکن را مورد بررسی قرار دهد.

وی اظهار کرد: باید هفته‌ای یک بار جلسه در راستای بررسی مشکلات مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در حوزه زیر ساختها با حضور مسئولین شرکتهای خدمات رسان و راه و شهرسازی تشکیل شود.

استاندار زنجان گفت: باید نگرانی مردم نسبت به مسکن دار شدن حل شود و در این راستا شرکت‌های خدمات رسان به صورت خیلی ویژه با راه و شهرسازی استان همکاری بکنند.

افشارچی بر لزوم برگزاری بهتر جلسات شورای مسکن با خروجی بسیار مناسب و یا کیفیت تاکید کرد: جلسات شورای مسکن هر یک ماه یکبار که برگزار می‌شود درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، تسهیلات پرداخت شده، مشکلات پروژه‌ها و زمان تحویل پروژه‌ها توسط راه و شهرسازی به صورت جدولی گزارش داده شود تا رسانه‌ها اطلاع رسانی لازم را انجام داده و مردم از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باخبر شوند.

وی با اشاره به اینکه باید در حوزه مسکن به صورت ویژه ورود کرد، افزود: مسکن جزو نیازهای اصلی مردم است و مشکلات این بخش باید با همراهی و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی حل شود.

استاندار زنجان همچنین به شرکتهای خدمات رسان از جمله آب، گاز و برق تاکید کرد باید نسبت به ایجاد زیرساختها در پروژه‌های مسکن ملی مدیریت و همکاری ویژه را داشته باشند.

افشارچی بیان داشت: ۲۰۰ واحد از پروژه برکت در شهر زنجان که آماده تحویل است باید زیر ساختهای آب، برق و گاز تا پایان مهرماه توسط شرکتهای خدمات رسان انجام شود.