شناسهٔ خبر: 117639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندارآذربایجان شرقی در بازدید سرزده از اداره کل راه و شهرسازی :

تمامی دستگاه های اجرایی در تامین زمین نهضت ملی مسکن با اداره کل راه و شهرسازی همکاری کنند

بازدیداستاندار استاندارآذربایجان شرقی در بازدید سرزده از اداره کل راه و شهرسازی گفت : تمامی دستگاههای اجرایی در تامین زمین نهضت ملی مسکن با اداره کل راه و شهرسازی همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( آذربایجان شرقی ) ، زین العابدین رضوی خرم با حضور سرزده در اداره کل راه و شهرسازی از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این اداره را مورد بررسی قرار داده و بر تسریع در اتمام مساکن نهضت ملی مسکن در موعدد مقرر تاکید کرد.

استاندارآذربایجان شرقی در بازدید از این اداره از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره کل در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی های اداره، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم استان عنوان کرد.

وی هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد : نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

امیر بخشی زاده مدیرکل راه وشهرسازی نیز ضمن خیرمقدم به استاندار ، گزارشی از وضعیت احداث نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان و همچنین پروژه های راهسازی ارائه نمود.

استاندارآذربایجان شرقی در پایان بازدید در نماز جماعت اداره کل نیز شرکت نمود.