شناسهٔ خبر: 117660 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

ساخت ۸ هزار کیلومتر راه و احداث۵۰۰ دستگاه پل با کمک خیرین راه و ترابری

ساخت راه روستایی چمن گلین مشاور وزیر در امور زیر بنایی و مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری گفت: با مشارکت خیرین تا کنون ۸هزار کیلومتر راه ساخته شده است و ۵۰۰ دستگاه پل با کمک خیرین احداث شده است .

سید حسین میرشفیع مشاور وزیر در امور زیر بنایی و مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ با  اشاره به آغاز فعالیت انجمن راه و ترابری از سال  ۱۳۹۳با کمک خیرین و گروهی از کارکنان وزارت راه  و شهرسازی بیان کرد: با مشارکت خیرین تا کنون ۸هزار کیلومتر راه ساخته شده است و ۵۰۰ دستگاه پل  نیز احداث شده است .

 وی افزود: در سال گذشته ۲۲۳ پروژه  با برآورد۴۲۰ میلیارد تومان کمک خیرین در این زمینه اجرا شده است.

میرشفیع بیان کرد: امسال نیز این روند ادامه دارد و پروژه های مختلفی را با کمک خیرین در دست اقدام داریم.

مشاور وزیر تصریح کرد: روز ۱۸ مهرماه در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی در مجمع خیرین از خیرینی که در حوزه راه در کشور فعالیت کردند، تجلیل خواهد شد.

میرشفیع گفت: در این مراسم زمینه های جدید فعالیت و کمک خیرین به ویژه در کاهش تلفات جاده ای پیگیری خواهد شد و همین طور تکمیل پروژ های راه روستایی در مناطق دور افتاده کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری اظهارکرد: در این زمینه پروژه های شاخصی در استان‌های هرمزگان ، فارس و آذربایجان غربی با کمک خیرین در حال ساخت است، یکی از این پروژه ها در استان یزد با اعتبار ۴۰۰ میلیارد با کمک خیران در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین در حوزه ایمنی و اصلاح  نقاط حادثه خیز تلفات جاده ای کمتر شود، افزود: زمینه بسیار بالایی برای مشارکت خیرین برای ساخت جاده در مناطق روستایی وجود دارد و سازمان راهداری هم قول داده هرجا خیرین آمادگی اجرای پروژه ها را داشته باشند از امکانات سازمان راهداری استفاده کرده و پروژه های مشترک انجام دهند.