شناسهٔ خبر: 117779 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

افزایش قابل توجه اعتبارات شهرستان نجف آباد در حوزه راه و شهرسازی / رشد ۱۰ برابری اعتبارات تملک دارایی راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد

مرتضی فولادی- نجف اباد - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد از افزایش اعتبارات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان از ۴۵۰ میلیون تومان به ۵۶.۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: اعتبارات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۵۰ میلیون تومان بود که با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده به حدود ۵۶.۵ میلیاد تومان افزایش یافته است.  

وی افزود: این اعتبارات شامل ۱۳ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی، یک میلیارد تومان برای مدرسه صالح‌آباد، چهار میلیارد تومان برای روشنایی معابر سکونتگاه‌های غیررسمی، ۳.۵ میلیارد تومان ارزش قیر تحویلی برای آسفالت معابر محدوده‌های بافت فرسوده و ۳۵ میلیارد تومان برای احداث محور سه راهی مهردشت است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اذعان داشت: با توجه به پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای باند دوم سه راهی مهر دشت به حسین اباد  و انجام طراحی هشت کیلومتر از این پروژه به لطف خدا اجرای آن در سالجاری عملیاتی می‌شود.  

وی گفت: از مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه پنج میلیارد تومان جزء اعتبارات تملک دارائی‌های شهرستان و ۳۰ میلیارد تومان دیگر مربوط به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اصفهان است.