شناسهٔ خبر: 117788 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد :

پرداخت کلیه معوقات نیروهای طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پرداخت کلیه معوقات حقوق نیروهای طرح این اداره خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: معیشت و حقوق کلیه نیروهای اداره کل جز اولویت ها بوده و برنامه مستمر برای پیگیری و تامین آن توین و عملیاتی شده است.

 وی با بیان اینکه مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی اداره کل وجود ندارد، افزود: امسال چالش بزرگی در پرداخت حقوق نیروهای طرحی بوجود آمد که خوشبختانه با مساعدت سازمان،مقام عالی استان، پیگیری های انجام شده توسط تیم مدیریتی اداره کل و صبوری کارکنان عزیز طرحی نسبت به رفع این چالش اقدام و کلیه معوقات پرداخت شد.

 آرامون در خصوص پرداخت حقوق نیروهای شرکتی اظهار داشت: پیرامون آنچه درخصوص عدم پرداخت حقوق نیروهای شرکتی مطرح می شود باید اعلام کرد این دسته از زحمت کشان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بعنوان نیروهای پیمانکاران نگهداری راههای استان فعالیت داشته و تاکنون حق و شرکت از طرف اداره کل پرداخت شده است.