شناسهٔ خبر: 117803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه نخست سالجاری انجام شد:

رفع تصرف از اراضی دولتی به میزان ۴۶ هزار متر مربع در استان همدان

رفع تصرف - همدان فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به رفع تصرف از اراضی دولتی در شش ماهه نخست سالجاری ، گفت: در این مدت ۴۶ هزارمتر مربع از اراضی دولتی در شهرهای همدان، ملایر ، نهاوند و اسدآباد رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( همدان)، سرهنگ حاجی آقا مظاهری بیان کرد: با تلاش همکاران یگان حفاظت از اراضی در شش ماهه نخست سالجاری ۴۰ مورد از اراضی دولتی به ارزش بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد که از این تعداد ۷ مورد به استناد اجرائیه های صادره از محاکم قضایی و مابقی به استناد دستور سیار دادستان محترم انجام گرفته است.
وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان عنوان نمود: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل در سالجاری نیز همانند گذشته در تمامی شهرستان‌های استان همدان به صورت شبانه روزی اراضی ملی و دولتی را تحت نظر دارد.