شناسهٔ خبر: 117839 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

اجرای ۲۱۸ پروژه راه روستایی در آذربایجان شرقی

افتتاح پروژههای راه روستایی آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی ازافتتاح ۲۱۸ پروژه راه روستایی با اعتبار بالغ بر۱۲۰۰ میلیارد تومان دراستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده در مراسم روز روستا در روستای بنیس شهرستان شبستر که به صورت ارتباط زنده ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه طول پروژه های در دست اجرا ۶۰۰ کیلومتر است، گفت: به طور متوسط این طرح ها ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با بهره برداری از آنها، مردم بیش از ۲۱۸ روستا از راه آسفالته ایمن بهره مند خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان‌اینکه توجه به راه های روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه روستاهاست، گفت: در راستای محرومیت زدایی که یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است، در یک سال گذشته راه ۶۸ روستا بهسازی و آسفالت شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز مصوب شده است، افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز راه های استان و ۱۰۰ میلیارد تومان‌ برای تکمیل چند پل مهم هزینه خواهد شد.