شناسهٔ خبر: 117878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راهداری استان بوشهر انجام گرفت؛

دلجویی از خانواده سه تن از فوت شدگان حادثه تصادف سفر اربعین

دیدار با خانواده های فوت یافتگان حادثه تصادف سفر اربعین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و فرمانداران شهرستانهای بوشهر و دشتستان از خانواده ۳ تن از فوت یافتگان حادثه تصادف سفر اربعین دلجویی کردند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و فرمانداران شهرستانهای بوشهر و دشتستان از خانواده ۳ تن از فوت یافتگان حادثه تصادف سفر اربعین دلجویی کردند .

ابتدا در شهرستان بوشهر و در جریان دیدار با خانواده مرحوم حاج زمانی باژوند فرماندار بوشهر گفت : حضور میلیونی عاشقان و دلداده گان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم اربعین جلوه بی نظیری به این راهپیمایی عظیم بخشید و خوشا به سعادت کسانی که توفیق حضور در این گردهمایی بزرگ را پیدا کردند .

صالح رحیمی اظهار داشت : خبر دردناک درگذشت مرحوم زمانی که مشتاقانه عازم زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودند و بر اثر تصادف در خاک عراق فوت کردند موجب و تاسف و تالم شدید مردم بوشهر شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز که به نمایندگی از استاندار بوشهر در جمع این  خانواده حضور پیدا کرده بود ضمن ابلاغ سلام و تسلیت دکتر محمدی زاده گفت : حرکت در مسیر اربعین و خدمت به زائرین اربعین حسینی که از خصلت های خوب مرحوم باژوند بود در تاریخ زیارت اربعین ثبت خواهد شد.

عبدالکریم اخترشناس بیان داشت : برای این مرحوم و همه کسانی که همنوا با کاروان اسرای کربلا برای عرض تعزیت و تسلیت به پیشگاه سرور سالار شهیدان عازم سرزمین نینوا بودند و در راه دیدار محبوب به دیدار معبود شتافتند توفیق بزرگ  حضور در محضر اباعبدالله الحسین (ع) حاصل شده است .

در ادامه این دیدارها فرماندار شهرستان دشتستان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جمع خانواده های مرحوم حاج باقرکرمی و زهراحسن زاده دو تن از فوت یافته گان تصادف در خاک عراق حضور پیدا کردند .

فرماندار شهرستان دشتستان با ابراز همدردی با این دو خانواده گفت : چشمه همیشه جوشان اربعین حسینی (ع) ،  فرصتی برای دوستداران و عاشقان امام حسین (ع) در تمامی عالم است تا از زلال معرفت حسینی سیراب شوند.

احمد بنافی اظهار داشت : حضور و دلجویی از خانواده این عزیزان کمترین خدمتی بود که از جانب ما بعنوان خادم مردم انجام شد که امیدوارم مورد رضایت خداوند سبحان و صاحب اربعین واقع شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز با تسلیت در گذشت مرحوم حاج باقر کرمی و مرحومه زهرا حسن زاده به خانواده های آنان گفت : مرگ شهادت گونه این دو عزیز که در جریان سفر اربعین حسینی و در خاک عراق به دیدار معبود شتافتند افتخاری عظیم است .

عبدالکریم اخترشناس تصریح کرد : مرگ در سفر اربعین سفر جاودانگی است و خوشا به سعادت کسانی که در این مسیر جاودانه می شوند .

گفتنی است در این دیدارها بسته ای فرهنگی و هدیه متنبرک شده به ضرح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با خانواده ها اهدا شد.