شناسهٔ خبر: 117881 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خراسان رضوی در بازدید از شهرک مهرگان مشهد؛

بیش از ۶۰ درصد هزینه یک خانوار به مسکن تعلق دارد

بازديد استاندار از مسكن اقدام ملي شهرك مهرگان استاندار خراسان رضوی گفت: مسکن در سبد خانوار جایگاه ویژه ای دارد و بیش از ۶۰ درصد هزینه های خانوار به داشتن مسکن است.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید چند نقطه از شهرستان های مشهد، طرقبه و شاندیز گفت: حجم خاکبرداری گسترده ای در مرحله سوم شهرک مهرگان مشهد واقع در جاده سیمان انجام شده است و لازم است تا مردم از اقدامات انجام شده در این خصوص آگاه شوند.

وی اظهار داشت: تامین زیرساخت‌های لازم با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌هایی که تاثیر اساسی در کارکرد بخش‌های مختلف استان دارد، بخصوص ساخت و تامین مسکن موضوع جدی دستور کار ماست.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرک مهرگان مشهد گفت: در طرح ملی مسکن ۴۰۰ واحد در محدوده فاز دو شهرک مهرگان در مرحله فونداسیون و ساخت است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده از ابتدای سال ۱۴۰۲ واگذاری آن انجام می شود.

عباس یوسف‌زاده افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده در طرح ملی مسکن و در فاز سوم این شهرک خاک‌برداری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد در هزار و ۵۰ قطعه توسط ۱۶ پیمانکار در حال انجام است.

در ادامه این بازدید استاندار خراسان رضوی از مجتمع ۲۳۵ واحدی مسکن محرومان در منطقه روستایی چاهشک شهرستان طرقبه و شاندیز نیز بازدید کرد و در جریان روند کار قرار گرفت.