شناسهٔ خبر: 117902 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

انسداد در مسیر جنوبی محمودآباد - فریدونکنار به سبب اجرای عملیات راهداری/ ترافیک سنگین در چند محور مواصلاتی

دوبانده کردن جاده کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد در مسیر جنوبی محمودآباد - فریدونکنار به سبب اجرای عملیات راهداری و ترافیک سنگین در چند محور مواصلاتی خبر داد.

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

وی همچنین محورهای شمالی را فاقد هرگونه مداخلات جوی خواند و عنوان کرد: در کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسیر جنوبی محمودآباد - فریدونکنار مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

برقی اعلام کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده کمالشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور کرج - چالوس، خبر داد و گفت: این محور از ۱۸ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۱ به مدت دو روز، از ساعت ۸ الی ۱۶، به‌ سبب اجرای عملیات راهداری از کیلومتر ۰ الی ۷۴ مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.