شناسهٔ خبر: 117944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

تقدیر مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از فرمانده یگان حفاظت اراضی

تقدیر فرمانده یگان هفته نیروی انتظامی عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرمانده یگان حفاظت از اراضی این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از سرهنگ غلامرضا سراوانی فرمانده یگان حفاظت از اراضی این اداره کل تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است . نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.

نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبدتا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

 امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی در جامعه است بدین وسیله  ضمن بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از تلاشهای بی شایبه شما حماسه ساز پیروز وسنگردار همیشه بیدار که سرافرازانه راه قسط و امنیت درسایه ی تلاش شما طلوع می کند،این لوح تقدیر بحضورتان تقدیم  می گردد.

باامید به اینکه دراستقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی و نگهبانی و پاسداری ازدستاوردهای انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی همواره کوشا و پویا باشید.