شناسهٔ خبر: 117948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقا ایمنی صورت گرفت؛

اجرای عملیات روکش آسفالت محور سه راهی دشتک به نهبندان 

اجرای روکش آسفالت سه راهی دشتک به نهبندان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با هدف تامین ایمنی عبور و مرور ،کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، روکش آسفالت محور سه راهی دشتک به سمت نهبندان به طول ۴۵ کیلومتر توسط این اداره کل بصورت پیمانی در دست اجرا قرار دارد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد اظهار داشت: تاکنون ۳۰ کیلومتر از روکش آسفالت این محور انجام شده و برنامه ریزی شده است تا پایان آبان ماه سالجاری به اتمام برسد.

وی با اشاره به اهمیت زیر ساخت جاده ای  مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطر نشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف این اداره کل مطالعه و فراهم کردن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پایان یادآورشد:جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده است.