شناسهٔ خبر: 117955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه نخست امسال انجام شد؛

۱۷۰۰۰متر مکعب ترانشه برداری به همراه شانه سازی ۶۲ کیلومتر از محورهای تویسرکان

کرمانشاه - ترانشه بری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از انجام ۱۷۰۰۰مترمکعب ترانشه برداری به همراه ۶۲ کیلومتر شانه سازی از محورهای این شهرستان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، حمید عبدالملکی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان گفت: در راستای بالا بردن سطح ایمنی محورها، این اداره ضمن انجام ۱۳۲۰۰مترمکعب ترانشه برداری محور خیرآباد_ فرسفرج و ۳۸۰۰مترمکعب ترانشه برداری مسیر تویسرکان_ خیرآباد طی شش ماهه نخست امسال، ۶۲کیلومتر از جاده ها را تسطیح و شانه سازی کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تعریض پیچ ها و اصلاح قوس ها ۹۶۵۰متر مکعب خاک برداری و خاکریزی انجام شده است.

عبدالملکی در ادامه به دیگر اقدامات راهداری همچون؛ روکش آسفالت تویسرکان_ خیرآباد به طول ۵.۵ کیلومتر، آسفالت راه روستایی دارانی_ بوستاندر به طول ۳کیلومتر و زیرسازی ۴ کیلومتر ادامه همین مسیر برای آسفالت اشاره کرد و افزود: ۲۵ کیلومتر از مسیر تویسرکان_خیرآباد خط کشی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان در پایان ضمن اشاره به انجام روشنایی ۷۰۰متر در محور تویسرکان_ کنگاور افزود: حد فاصل تقاطع قلعه شیخ تاجعفریه نیز ۱۸ پایه روشنایی احداث شد.لازم به ذکر است شهرستان تویسرکان ۴۴۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی با ۱۴ گردنه است.