شناسهٔ خبر: 117987 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران بوئین میاندشت؛

مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان بوئین میاندشت تعیین تکلیف شد

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران بوئین میاندشت در جلسه‌ای که بمنظور رفع مشکلات شهری بوئین میاندشت برگزار شد در رابطه با تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن، تهیه طرح تفصیلی و سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های راهسازی این شهرستان تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین و رؤسای ذیربط در محل ساختمان این اداره‌کل با فرماندار شهرستان بوئین میاندشت و شهرداران این شهرستان دیدار کرد.  

در این جلسه مباحثی پیرامون حوزه‌های شهرسازی و طرح‌های تفصیلی، اصلاح حریم، طرح نهضت ملی مسکن، راهسازی، الحاق اراضی به محدوده و ... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت همچنین راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه تعامل با شهرداری‌ها موجب خدمت رسانی بهتر به مردم می‌شود، در رابطه با تهیه طرح تفصیلی این شهرستان و سرعت بخشی به برگزاری کمیته‌های مربوطه تاکید کرد و رهنمودهای لازم را جهت تسریع در روند اجرای آن ارائه داد.  

وی اظهار داشت: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توان بر مشکلات شهرستان بوئین میاندشت فائق آمد و موانع اجرایی طرح‌های این شهرستان را مرتفع کرد.  

قاری‌قرآن ضمن تاکید بر سرعت بخشی به اجرای طراحی پروژه بوئین میاندشت - خوانسار و رفع مشکل تردد مردم گفت: رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف رضایت مردم را در پی دارد و به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.  

وی اذعان داشت: در این جلسه پیرامون مبحث طرح نهضت ملی مسکن شهر بوئین بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و در رابطه با تامین اراضی مورد نیاز تصمیم گیری شد.  

گفتنی است در این نشست در خصوص اصلاح حریم و خروج ناحیه صنعتی داشکسن در بوئین، الحاق به محدوده گلزار شهدا، تغییر کاربری تپه نوالشهدا، طرح نهضت ملی مسکن، ترمینال بوئین و ... مباحثی مطرح و ضمن بررسی لازم، تمامی موارد تعیین تکلیف شدند.