شناسهٔ خبر: 118100 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

محور هراز مسدود می‌شود

انسداد مسیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز واقع در استان مازندران به‌ سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز، واقع در استان مازندران، خبر داد و اعلام کرد:‌ این محور از ۲۴ تا ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱، روزهای یکشنبه تا سه شنبه به صورت ۲۴ ساعته و روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ مسدود است.

براساس اعلام این مرکز محور هراز به‌ سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری، از کیلومتر ۷۰۰+۹۰ الی ۹۵۰+۹۰، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و سوادکوه (فیروزکوه) انجام می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه خود آورده است: تردد در محور هراز، واقع در استان تهران، از ۲۳ مهر تا هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۳۰ در روزهای شنبه و از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به سبب اجرای عملیات زیرسازی، تراش و روکش کلی آسفالت معیوب، از کیلومتر ۰ الی ۴۰۰+۱۶، همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.