شناسهٔ خبر: 118139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی شهر مطرح کرد؛

صدور ۴۶ فقره سند مالکیت اراضی دولتی منظریه خمینی شهر/ انتقال سند مالکیت ۱۲۰ واحد دولتی در شهرستان خمینی شهر

سعید حاجی احمدی ،خمینی شهر ،اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی شهر گفت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش های بعمل آمده اسناد مالکیت تک برگی اراضی دولتی در محلات ۷ و ۸ منظریه به تعداد ۴۶ فقره صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید حاجی احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی شهر در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده طی شش ماهه نخست سالجاری در حوزه‌های کاری مختلف این اداره اظهار داشت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و پیگیری‌های بعمل آمده توسط این اداره در شهرستان خمینی شهر، اسناد مالکیت تک برگی اراضی دولتی در محلات ۷ و ۸ منظریه به تعداد ۴۶ فقره صادر شد.  

وی با اشاره به اینکه مراحل انتقال، تخصیص و تحویل زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان به طور کامل انجام پذیرفته و پروژه در حال اجرا است اذعان داشت: به دلیل عدم وجود اراضی دولتی در شهرستان خمینی شهر، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در شهرهای مجاور همچون شهر جدید فولادشهر امکان ثبت نام داشتند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه تا نیمه سالجاری ۱۸۵ مورد معاملات ثانویته مسکن مهر در این شهرستان در سامانه مربوطه ثبت شده است گفت: تشکیل پرونده، ثبت در سامانه و معرفی برای انتقال سند به دفاتر اسناد رسمی از اقدامات این اداره بوده است.  

وی در خصوص انتقال سند در سامانه سادا بیان داشت: با توجه به ضرورت ثبت اسناد در سامانه ملی ثبت اسناد "سادا" امکان انتقال سریعتر اسناد در این سامانه صورت پذیرفته بطوریکه در سالجاری امکان انتقال اسناد از دولت بنام اشخاص با تشکیل بانک اسناد به تعداد تقریبی ۱۲۰ واحد میسر شده است.