شناسهٔ خبر: 118140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک مطرح کرد؛

واگذاری بیش از ۲۷۷ پلاک مسکونی دولتی بمنظور ونق ساخت و ساز در شهرستان خوروبیابانک / اخذ ۲۰۰ فقره سند تک برگ اراضی دولتی شهرستان خورو بیابانک

ابوالفضل اقا ،خور ، اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک گفت: در راستای رونق ساخت و ساز در این شهرستان، ۲۷۷ پلاک مسکونی برای اقشار مختلف در شهرهای خور و جندق واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ ابوالفضل آقا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک اظهار داشت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در سالجاری بخشی از اراضی دولتی این شهرستان با کاربری‌های مختلف جهت تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای شهرستان خوروبیابانک واگذار شد.  

وی اذعان داشت: براین اساس و در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۵۶ پلاک مسکونی در شهر خور به متقاضیان واگذار شده و ۶۲ پلاک مسکونی نیز در شهر جندق در مرحله واگذاری قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک با بیان اینکه ۱۶ پلاک زمین به مددجویان بهزیستی واگذار و منجر به احداث ساختمان شده است عنوان کرد: در راستای تامین زمین محرومین این شهرستان در مجموع ۴۳ پلاک مسکونی به این منظور در شهرهای خور و جندق واگذار شد.  

وی در خصوص دیگر اراضی واگذار شده در سطح شهرستان به واگذاری ۳۰ هکتار اراضی با کاربری کارگاهی در شهر جندق اشاره کرد و اذعان داشت: مطابق با دستوالعمل‌ها و بخشنامه های ابلاغی، در سطح استان اصفهان، اداره‌کل راه و شهرسازی متولی واگذاری اراضی دولتی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن است.  

آقا بیان داشت: با تلاش‌های بعمل آمده و در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت المال و تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی، ۲۰۰ فقره سند تک برگ اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.