شناسهٔ خبر: 118212 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر

دستگاه‌های اداری برای گسترش فرهنگ نماز تلاش کنند

جلسه ستاد اقامه نماز دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر در دومین گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خواستار تلاش بیشتر این دستگاه ها برای گسترش فرهنگ نماز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر در دومین گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خواستار تلاش بیشتر این دستگاهها برای گسترش فرهنگ نماز شد.

حجت الاسلام خشنود در این نشست که به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد ضمن تاکید بر بارگذاری بموقع عملکرد و مستندات دستگاههای اجرایی در سامانه سجاده اظهار داشت: لازم است جهت ارزیابی بموقع عملکرد دستگاههای اجرایی استان ، دبیران اقامه نماز مستندات مربوطه را در سامانه سجاده بارگذاری کنند .

وی ، با بیان فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد فضلیت نماز و همچنین لزوم تشویق مسئولان امر نماز گفت : در راستای اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری ، ستاد اقامه نماز استان در نظر دارد به منظور تشویق مسئولان امر نماز ، مستندات عملکردد ستگاههای اجرایی را هم در سامانه سجاده و هم با اعزام بازرس بصورت میدانی ارزیابی نماید .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این گردهمایی با اشاره به اینکه جلسات اقامه نماز یکی از مبارک ترین جلسات ، اظهار داشت : اقامه نماز علاوه بر اهمیت آن در دستگاه های اجرایی در متن زندگی مردم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . و نماز باید در عین سادگی ، پاکیزه و القا کننده حس معنویت باشند . 

عبدالکریم اخترشناس افزود : در راستای فرهنگ غنی نماز کارهای خوبی در زیر مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام گرفته است و علاوه بر تببین ضرورت انجام فریضه نماز در اداره کل و شهرستانها ، نمازخانه های مجتمع خدماتی ، رفاهی و بین راهی استان نیز به منظور استفاده  نمازگزاران عزیز بصورت دوره ای بوسیله کارشناسان این اداره کل کنترل می شود.