شناسهٔ خبر: 118215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی مسائل و درخواست های بخش حمل و نقل کالا برگزار شد؛

نشست هم اندیشی فصلی با بخش انجمن های کالای خراسان شمالی

نشست هم اندیشی نشست هم اندیشی فصلی با بخش انجمن های کالای خراسان شمالی با هدف بررسی مسائل، مشکلات، درخواست ها و پیشنهادات بخش حمل و نقل کالای این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، در این جلسه روسای انجمن های صنفی رانندگان ۶ شهرستان و یک انجمن شرکت حمل و نقل کالای استان مشکلات، درخواست ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند و سرپرست اداره کل، آخرین بخشنامه ها، ضوابط و ابلاغیه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشریح کرد و مقرر شد این جلسات هر ماه برگزار و یکی از موضوعات مورد درخواست با دعوت از مدیرکل دستگاه مربوطه بررسی و تصمیم های لازم اتخاذ شود.

محمد مشتری گفت: روسای انجمن ها باید ضوابط و مقرراتی  را که از سوی این اداره کل ابلاغ می شود به اعضای تحت پوشش خود اعلام کنند و همه موظف هستند ضوابط ابلاغی را رعایت کنند.

وی افزود: مشکلات، پیشنهادات و درخواست های مطرح شده از سوی انجمن های کالای استان با توجه به اولویت ها طی ۴۸ ساعت آینده به شکل کتبی به این اداره کل اعلام شود.

سعید سبحانی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم اظهارکرد: روسای انجمن های کالا مشکلات، درخواست ها و راهکارهای خود را به شکل کتبی به ما اعلام کنند تا از مجاری مربوطه پیگیری و به انجمن مربوطه ابلاغ شود.