شناسهٔ خبر: 118219 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه اول سال جاری انجام شد؛

جا به جایی بیش از ۶۸۳ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی هرمزگان

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از جابجایی بیش از 683 هزار نفر مسافر در شش ماهه اول سال خبر داد معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از جابجایی بیش از ۶۸۳ هزار نفر مسافر در شش ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، پرویز کرمی، معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان  با بیان اینکه طی شش ماهه اول سال بالغ بر ۶۸۳ هزار نفر سفر درون استانی و برون استانی خود را با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام داده اند، گفت: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۸۰۰۵۱ سفر انجام شده است.

کرمی همچنین از فعالیت ۱۷۶۳ راننده در حوزه مسافر خبر داد و اظهارداشت: در این بازه زمانی ۲۶۱۹۷ سفر با اتوبوس، ۲۱۳۹۳ سفر با مینی بوس و ۳۲۴۶۱ سفر با سواری های عمومی بین شهری انجام شده که ناوگان مسافری شهرستان های بندرعباس با ۴۸۲۹۹ سفر و رودان با ۷۷۱۶ سفر بیشترین نرخ جابجایی را در شش ماهه گذشته داشته اند.

وی در ادامه به فعالیت ۲۲۶۰ ناوگان مسافری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در استان اشاره کرد و گفت: ۶۱ شرکت مسافری در سطح استان در حال خدمت رسانی به مردم و مسافرین می باشند.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در ادامه نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل خواند و یادآور شد: به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسابل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجراست.

کرمی در پایان افزود: سامانه گویای ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان است.