شناسهٔ خبر: 118222 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

مدیران مجموعه راه و شهرسازی به صورت جهادی عمل کنند

دکتر حمزه لو مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: مدیران زیرمجموعه راه و شهرسازی اذربایجان غربی با تبعیت از راه و یاد شهدا و ایثارگران به صورت جهادی عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،حمید مردانیان در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی که با حضور رییس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: فرصتی برای یک کار جهادی برای ما به وجود آمده و باید از این فرصت نهایت بهره برداری را کرد.

وی با اشاره به اینکه باید تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت است، ادامه داد: دیدار با خانواده شهید اهل کتاب نیز مورد توجه بوده زیرا این امر خود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

رییس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: کارکنان مجموعه راه و شهرسازی با اولگو برداری از راه و روش ایثارگران و شهدا کار جهادی را در اولویت خود قرار داده اند.

سید محسن حمزه لو ادامه داد: در حال حاضر با کار جهادی ۳۶ کارگاه راهسازی در ۹ حوزه آذربایجان غربی فعال است و توسعه راه های استان با جدیت دنبال می شود.

وی بیان کرد: راه محور توسعه بوده و کارکنان راه و شهرسازی با کار جهادی و شبانه روزی در تلاش هستند تا رفاه و آسایش مردم در ترددهای جاده ای فراهم شود.

حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری مشاور استاندار و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نیز در این جلسه گفت: شهدا و ایثارگران گنجینه های ارزشمند دفاع مقدس هستند که باید از تجارب و راه و روش این مجاهدان نهایت بهره برداری را کرد.