شناسهٔ خبر: 118230 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام شد؛

تجلیل از پروژه‌های برتر در بیستمین همایش روز بتن و چهاردهمین کنفرانس ملی بتن

تجلیل در اختتامیه بیستمین همایش روز بتن با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، فعالان بخش خصوصی، دانشجویان وپژوهشگران از پروژه‌های برتر در حوزه بتن تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، بیستمین همایش روز بتن با حضور مسئولان وزارت راه وشهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ، فعالان بخش خصوصی ،دانشجویان وپژوهشگران در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات به کار خود پایان داد.

در ابتدای مراسم محمد شکرچی‌زاده رئیس هیات مدیره انجمن بتن ایران ضمن تبریک  هفته وحدت وایام  ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) وامام جعفرصادق (ع) وخیر مقدم به مدعوین، پژوهشگران، بخش خصوصی و دانشجویان فعال در زمینه بتن ازبرگزاری همایش و کنفرانس‌های ملی بتن در محل مرکز تحقیقات در سال‌های اخیر ابراز خرسندی کرد.

وی ادامه داد: در هفته بتن با اجرای این مراسم می‌خواستیم همه کنشگران حوزه صنعت بتن را کنار هم داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب که  مصرف بتن بسیار گسترده است و درساخت و ساز شهری از اهمیت بالایی برخوردار است عدم رعایت استاندارد  در بتن می‌تواند جان شهروندان را به خطر بیندازد و همچنین در خصوص اینکه چگونه می‌توانیم کیفیت  بتن را  ارتقا دهیم مطالبی را بیان کرد و در ادامه افزود تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

در این مراسم نمایندگان  شرکت‌های  برتر چون ، شرکت خاتم‌الاانبیاء بابت پروژه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ،شرکت مهندسین عمران مارون بابت پروژه بلندترین سازه برج ترافیک کشور(هوایی،دریایی) ، شرکت هگزا بابت پروژه بزرگراه چند طبقه مشهد مقدس  و معرفی پروژه بزرگراه شهیدآیت الله بروجردی که توسط شهرداری تهران در حال اجراست،به معرفی و نحوه اجرای کار خود پرداختند.

در این مراسم، یاور مظفری مجری طرح مصلای امام خمینی(ره) تهران به نماینده از سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی به عنوان کارفرما درپروژه مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، جعفری نماینده مهندسین مشاور شرکت تخصیص پارس و  نوروزی دوست مدیر عامل موسسه حرا از شرکت خاتم الاانبیاء لوح تقدیر از سوی انجمن بتن ایران دریافت کردند.