شناسهٔ خبر: 118232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با ۱۲ میلیارد تومان بودجه در دست اقدام است؛

عملیات روکش آسفالت محور گیلانغرب به قصرشیرین

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به قصرشیرین در محور روستای قاسم‌آباد با ۱۲ میلیارد تومان در دست اقدام است و تاکنون در پنج کیلومتر از این محور عملیات روکش آسفالت انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: عملیات روکش آسفالت جاده گیلانغرب به قصرشیرین در محور قاسم آباد با برآورد ۱۲ میلیارد تومان بودجه در حال انجام است که تا کنون پنج کیلومتر از این محور روکش آسفالت شده است.

وی افزود: همچنین پنج کیلومتر از ۱۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت محور چله از توابع شهرستان گیلانغرب با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

کرمی گفت: ۱۰ کیلومتر باقی مانده از عملیات روکش آسفالت مسیر چله پس از رفع مشکل حقوقی عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: تجهیز و آمادگی ماشین آلات راهسازی، برف روبی و نمک پاشی، بازبینی و پاکسازی دهانه پل ها، خط کشی محورهای اصلی ارتباطی، تعویض علائم و تابلوهای فرسوده، پاکسازی و لایروبی پل ها در محورهای اصلی و روستایی و اتخاذ تدابیر لازم در خصوص آماده سازی راهدارخانه ها از جمله مواردی است که در آستانه فصل سرما و انجام راهداری زمستانی در دستور کار قرار گرفته است.

کرمی در پایان افزود: شهرستان گیلانغرب دارای ۵۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که ۱۹۰ کیلومتر آن در حوزه های برفگیر واقع شده است.

انتهای پیام/