شناسهٔ خبر: 118240 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان خبر داد:

سراوان ۱۵۲۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت دارد

باران زهی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان گفت: ساخت یک هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سالجاری در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، منصور باران زهی با بیان اینکه ساخت یک هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سالجاری در این شهرستان آغاز شده است، اظهار داشت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه،  این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی شمال استان اهتمام ویژه ای  در این زمینه دارد بطوری که در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۲۰۰ هکتار تامین شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سراوان در قالب یک هزار و ۵۲۶ واحد و در دو طبقه آغاز شده است، گفت:  امیدواریم با تسریع در اتمام پروژه در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط این طرح، گام موثری برداریم.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

سراوان ۱۵۲۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت دارد