شناسهٔ خبر: 118367 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

۱۰ تا ۱۲ آبان در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود؛

چهاردهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات

پوستر چهاردهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۰ تا ۱۲ آبان با حضور بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهاردهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۰ تا ۱۲ آبان سال جاری در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

این همایش و نمایشگاه که با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود شامل قیر و فرآورده‌های قیری، مخلوط‌های آسفالتی، تحلیل و طراحی روسازی، مدیریت روسازی و روش‌های نگهداری و بهسازی، توسعه پایدار در صنعت قیر و آسفالت، فناوری‌های نوین، ماشین‌آلات و روش‌های اجرایی، نظام فنی و اجرایی، تثبیت لایه‌ها و روسازی‌های مرکب، . ایمنی در ساخت،  نگهداری و بهره‌برداری از روسازی است.

گفتنی است، این همایش با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور از جمله دانشگاه تربیت‌مدرس، دانشگاه تهران، دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شریف، دانشگاه آزاد اسلامی و .... همه ساله در آبان ماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

چهاردهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات