شناسهٔ خبر: 118372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد:

آیین تجلیل از خادمین زائران اربعین حسینی استان سمنان 

IMG_20221018_115927_947.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در آیین تجلیل از خادمین زائران اربعین حسینی از اعزام ۲۶ راهدار در ایام سفرهای اربعین حسینی به مرز مهران خبر داد و از آنان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آیین تقدیر از خادمین زائران اربعین حسینی استان سمنان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، روسای ادارات تابعه و خادمان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزارشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در این آیین بیان کرد: در اربعین امسال راهداران استان صحنه های بسیار شگفت انگیزی را خلق کرده و نشان دادند که معنایی جز دلدادگی، ایثار و شهادت در اربعین یافت نخواهد شد.

وی با اشاره به اعزام ۱۸ دستگاه ناوگان سبک و سنگین در این بازه زمانی افزود: ۲۶ راهدار در قالب تیم های خدمت رسانی در پایانه مرزی شهید سلیمانی حضور داشتند که به صورت شبانه روزی زائران خدمات داده و سعی نمودند با تامین ایمنی سفر خدمتی شایسته داشته باشند که یقینا پاداش اصلی خود را از آقا اباعبدا..الحسین دریافت کردند.

منصورکیایی تصریح کرد: در مراسم اربعین امسال ناوگان حمل و نقل عمومی کمک شایانی داشته و با اختصاص بیش از ۹۰ درصد ظرفیت روزانه خود به این موضوع در تسهیل اعزام زائران نقش موثری در جابجایی زائران داشتند که در اینجا شایسته است از آنها نیز قدردانی نماییم.

وی توضیح داد: همچنین نیروهای راهداری و حمل و نقل با حضور در سطح جاده ها و نظارت بر حمل و نقل عمومی و خدمت رسانی در مسیر به مسافران شخصی در کاهش حجم ترافیک جاده ها و ایجاد سفری ایمن نقش بسزایی داشتند که این فعالیت گسترده و شابنه روزی راهداران نیز قابل تقدیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان سخنان خود اظهار داشت: ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) افتخار و موهبتی بزرگ است که خداوند به بندگان شایسته اش عطا می فرماید و قطعا شما این شایستگی را داشتید و امیدوارم در راه حفظ این شایستگی و لیاقتی که نصیب شما شده است بیش از گذشته سعی و تلاش نمایید. 

شایان ذکر است در پایان این مراسم به پاس زحمات و تلاش خادمین اربعین حسینی به راهداران اعزامی لوح تقدیری اهدا شد.