شناسهٔ خبر: 118381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی انجام پذیرفت؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه روستایی به طول ۲۴ کیلومتر در املش گیلان

افتتاح-گیلان استاندار گیلان در مراسم آغاز پروژه راه روستایی زیار_ شوک_ سیاه خلک املش گفت: دولت نگاهی ویژه به توسعه روستایی دارد و نگاه توسعه مند با تامین زیرساخت ها به ویژه راه صورت می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، طی مراسمی و با حضور اسداله عباسی استاندار گیلان، حجت الاسلام و المسلمین صفری نماینده مردم شهرستان های املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مدیران و مسولان استان و شهرستان املش عملیات اجرایی پروژه راه روستایی زیار_ شوک_سیاه خلک به طول ۲۴ کیلومتر آغاز شد.

استاندار گیلان در این مراسم طی سخنانی به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی خدمت صادقانه به مردم و همچنین توجه به توسعه روستاها اشاره و افزود: نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به توسعه روستایی است در این خصوص هم گام‌های خوبی برداشته شده و در حال انجام است و نگاه توسعه مند به مناطق روستایی گیلان با تامین زیرساخت ها در بخش های مختلف به جدیت دنبال می شود. 

غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان نیز در این مراسم بیان داشت: پروژه راه روستایی زیار_شوک__سیاه خلک به طول ۲۴ کیلومتر با مشارکت نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بالغ بر ۹هزار کیلومتر راه روستایی در استان گیلان وجود دارد گفت: ۶۰ درصد از راه های روستایی استان گیلان آسفالت می باشد برای احداث راه های روستایی پروژه های بیشتری را در دست انجام داریم که جهت اجرای آن نیازمند حمایت مسئولین استانی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز هستیم.