شناسهٔ خبر: 118404 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد :

تکمیل آماده سازی معابر مسکن مهر و تحویل آن به شهرداری نمین

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل آماده سازی معابر مسکن مهر و تحویل آن به شهرداری نمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: پیرو هماهنگی قبلی با فرماندار شهرستان نمین در مورخه ۱۴۰۱/۷/۲۴ از محل آماده سازی معابر مسکن مهر شهرستان نمین بازدید بعمل آمده و در ادامه در این خصوص جلسه ای در محل فرمانداری برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه فرماندار شهرستان نمین درخواستی مبنی بر تکمیل نواقص آماده سازی معابر مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و تحویل آن به شهرداری و یا واگذاری تعدادی از قطعات به شهرداری جهت تکمیل نواقص را داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد : با توجه به اینکه واگذاری هرگونه قطعات و اراضی دولتی تابع ضوابط و قوانین خاص بوده و این اداره کل قانونا نمی تواند خارج از ضوابط و قوانین به سایر دستگاهها واگذار نماید.

حیدری ادامه داد : با عنایت به اینکه این اداره کل خود را موظف به رفع نواقص موجود در آماده سازی معابر مسکن مهر و تکمیل آن می داند لذا نسبت به تکمیل نواقص موجود پس از اخذ مجوز از سازمان ملی زمین و مسکن اقدام خواهد نمود.