شناسهٔ خبر: 118478 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد؛

۳ انتصاب جدید در اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

معارفه در اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، مدیران جدید ۳ اداره ستادی راه و شهرسازی در این استان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در جلسه معارفه مدیران جدید، راه و شهرسازی را سیتمی پرمشغله، پرمسئولیت و با خدمات متنوع خواند وگفت: اگر دقت کنیم بیش از ۵۰ درصد مطالبات از مسئولین رده بالای کشوری در سفر به استان متوجه ماست و این موضوع گویای مسئولیت خطیر مدیران این اداره کل است.

وی وظایف فراموش شده را از مواردی دانست که در زمان شروع مسئولیت، راه و شهرسازی استان با آن مواجه بود و در این مدت یکی از برنامه ها، تلاش بر فعال شدن این وظایف بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان جامع نگری مدیران در حوزه مدیریت را بسیار ضروری خواند و ادامه داد: لازم است مدیران در هر سطح مدیریتی همه بخش های زیرمجموعه را پیش ببرند و یک یا چند مورد مغفول نماند.

مقصودی همچنین با تأکید بر حفظ شئون افراد در هر جایگاهی، جابجایی ها را در سیستم اداری امری طبیعی و در راستای تزریق روح تازه و ایده های جدید دانست و گفت: در شرایط موجود شخصی که مسئولیتی را میپذیرد نیز باید طوری عمل کند که در پایان دوره مسئولیت گواهی دهد که بیش از این در توانش نبوده است.

در این جلسه حبیب الله افخمی، سعید روستایی و مجتبی اسماعیلی به عنوان سرپرست ادارات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اداره پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و اداره واگذاری اداره کل راه شهرسازی منصوب شدند و از تلاش رؤسای سابق این ادارات تقدیر شد.