شناسهٔ خبر: 118518 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک مطرح کرد؛

تامین مسکن با کیفیت، اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تامین مسکن با کیفیت را اولویت این شرکت خواند و گفت:‌ هم اکنون در اکثر استان‌ها در حال نقش آفرینی در طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور،‌ مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در راستای اولویت دولت برای ساخت مسکن با کیفیت، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان مشاورامین و بازوی توانمند دولت و وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات و مطالعات فنی و مهندسی، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی نقش موثر و اثر گذاری در ارتقاء کیفی، افزایش طول عمر و کاهش هزینه‌ها در ساخت طرح نهضت ملی مسکن دارد.

وی با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری علاوه بر پیگیری تحقق برنامه‌های جاری شرکت، نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های دولت در کلان پروژه طرح نهضت ملی مسکن داشت، عنوان کرد: این آزمایشگاه هم اکنون در اکثر استان‌ها در حال نقش آفرینی در طرح نهضت ملی مسکن است.

کیانپور افزود: ورود به بازارهای جدید، صدور خدمات فنی و مهندسی و حضور موثر در طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های مهم امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است و همه نمایندگی‌های استانی این شرکت باید در راستای اهداف دولت و وزارت راه و شهرسازی حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرعامل این شرکت خاطرنشان کرد: ارتقا جایگاه شرکت، بهره‌برداری از ظرفیت‌های جدید، نوآوری و پژوهش، صرفه‌‎جویی، استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه زیرساخت‌ها، جذب نیروهای متخصص و کارآمد، مستندسازی اقدامات، پیگیری مطالبات، عمل به تکالیف قانونی، شفافیت در ارائه اطلاعات، جلوگیری از تعارض منافع، تهیه بودجه سال آینده و رسیدگی به مسائل جاری و تعامل شایسته با ذینفعان و فعالان این صنعت، از دیگر موضوعات مهم در دست پیگیری این شرکت است.