شناسهٔ خبر: 11854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزير صورت گرفت؛

افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکن مهر در یزد

افتتاح مسکن مهر یزد در حاشیه مراسم افتتاح دو هزار و ۳۹۲ واحد مسکن مهر در یزد معاون وزير راه و شهرسازي از پایان پروژه مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی یزد، مدير كل راه و شهرسازي استان ضمن اعلام اين خبر گفت:پروژه تعاونی ۲۰۰ واحدی مسکن اندیشه غدیر به نمایندگی از پروژه دو هزار و ۳۹۲ واحدی امروز به بهره برداری رسید که با افتتاح این مجموعه شمار پروژه های مسکن مهر که تحویل متقاضیان شده به ۱۴ هزار و ۹۸۶ واحد خواهد رسید.

غلامرضا رضایی، در ادامه افزود: در مجموع حدود ۸۰ درصد از واحد های مسکونی افتتاح و تحویل متقاضیان داده شده که انتظار می رود تا پایان سال بتوان باقی پروژه های مسکن مهر را مورد بهره برداری قرار داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم گفت: طبق گزارشی که از وضعیت مسکن مهر از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان ،ارائه شد نشان می دهد مسکن مهر در استان یزد در وضعیت خوبی به سر می برد و بالغ بر ۸۰ درصد از واحد هایی که احداث شده است تحویل متقاضیان داده شده و ۲۰ درصد نیز در حال تکمیل است که تا پایان سال ۹۴ به نتیجه خواهد رسید که این عملکرد منطبق با قول هایی است که قبلا داده شده و انشالله پرونده مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۴ بسته خواهد شد.

محمد پژمان در مورد وضعیت مسکن در کشور گفت:عمده مسکن مهر متوجه اقدامات دولتی است و با سرعت،روند زیر ساخت و زیر بنایی را سپری می کند و تنها همت تعاونی ها را می طلبد. با توجه به مصوبات دولتی و افزایش سقف تسهیلات از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان فرصتی فراهم شده تا در صورت کمبود نقدینگی از این مازاد استفاده کنند. هرچند تلاش مردم نیز لازم است ،عمده فعالیت ها به تأمین نقدینگی و تلاش سازندگان است و در زیر ساخت ها و روبنا ها، همه دستگاه ها بسیج شده اند که با تأکید وزیر راه و شهرسازی رفاه مردم در اولویت باشد.

 مدير عامل سازمان ملي زمين و مسكن با بیان اینکه بحث مسكن اجتماعی برای چهار دهک کم درآمد جامعه است ،گفت:برنامه ریزی در طرح جامع مسکن در رابطه با تأمین زمین، روشن و واضح است که میزان نیاز و نقطه اثر این نیاز و در جاهایی که دولت، زمین در اختیار دارد برنامه ریزی برای بهره برداری از این اراضی صورت گرفته است./

نظر شما