شناسهٔ خبر: 118597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تاکید کرد؛

مطالبات مردمی در بالاترین سطح پیگیری می شود

رازقی (2).jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان شفافیت و پاسخگویی سریع به مطالبات و رسیدگی به حقوق شهروندان را راهبردهای اساسی خواند و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توانسته در بازه‌ای کوتاهتر از ز میانگین زمان پاسخگویی به شکایات رضایت ارباب رجوع را کسب نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا رازقی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ضمن تاکید بر وظیفه خطیر اداره کل در نگهداری راه‌ها و مدیریت حمل و نقل استان اظهار داشت: شفافیت و پاسخگویی سریع به مطالبات و رسیدگی به حقوق شهروندان راهبردهای اساسی هستند که سعی شده نسبت به آن با حساسیت برخورد شود زیرا نقطه چالش زمانی ایجاد می شود که بین تکالیف، وظایف و اجرای آن تناسب درستی وجود نداشته باشد.

وی در ادامه توضیح داد: دراین راستا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در شش ماه نخست سال جاری توانسته با رعایت کیفیت پاسخگویی در بازه‌ای سریعتر از میانگین زمان پاسخگویی به شکایات، رضایت عموم مردم را جلب نماید. 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین نظام پاسخگویی را نوعی مبادله بین دولت و مردم دانست و افزود: پاسخگویی سریع و به موقع به سوالات، نیازها و تسریع در فرآیند انجام امور با استفاده صحیح از تکنولوژی اطلاعاتی امکان پذیر است که در این خصوص نیز سعی شده با پاسخگویی مستقیم ارائه خدمات به ارباب رجوع بهبود یابد.

رازقی داشتن جامعه‌ای زنده و پرنشاط را در گرو خدمت رسانی به موقع دانست و گفت: ارتقا سلامت اجتماعی، شکسته شدن فاصله بین مردم و مسئولین، کاهش نارضایتی عمومی و تصحیح ذهنیت ها و افکار عمومی نسبت به عملکرد دستگاه و جلب مشارکت آنان در عرصه های مختلف از اهداف نهضت خدمت رسانی و پاسخگویی است که مورد توجه ماست.

وی در پایان تاکید داشت: برای خدمت رسانی کاملتر به مردم مطالبات مردمی در بالاترین سطح پیگیری می شود و برای بهبود خدمات به ارباب رجوع راهبردهای اساسی سازمان تدوام خواهد داشت.