شناسهٔ خبر: 118599 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

نوسازی ۱۱۰ هزار واحد ناپایدار در بافت‌های فرسوده سراسر کشور/ تسهیلات بیش از ۵۰ هزار واحد نیازمند نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد

بافت فرسوده بندرعباس معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ۱۱۰ هزار واحد ناپایدار در بافت های فرسوده سراسر کشور در دست نوسازی قرار دارد از معرفی بیش از ۶۹ هزار واحد برای دریافت تسهیلات خبر داد.

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند نوسازی در بافت‌های فرسوده سراسر کشور را اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در برنامه نوسازی قرار دارد، گفت: در مجموع نزدیک به ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در دست نوسازی و ساخت است که از این تعداد واحد نیازمند نوسازی و در دست نوسازی، ۵۰ هزار واحد تسهیلات نوسازی را دریافت کرده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از تعداد ۶۹ هزار و ۱۰۵ واحدی که برای دریافت تسهیلات نوسازی  معرفی شده‌اند ۳۰ هزار و ۴۹۲ واحد از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ و در دولت سیزدهم معرفی شدند که تاکنون با ۱۱ هزار و ۳۵۷ واحد قرار داد پرداخت تسهیلات منعقد شده است. برای مابقی نیز لازم است هرچه سریعتر تسهیلات اختصاص یابد.