شناسهٔ خبر: 118662 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعلام رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی عنوان شد:

کسب دو رتبه نخست اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پویش جهاد تبیین

کسب دو رتبه نخست اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پویش جهاد تبیین اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی دو رتبه نخست را در بخش های فیلمسازی و مستندسازی مصوبات شهرستانی «جهاد تبیین» کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پویش «جهاد تبیین» در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و به همت روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌غربی در راستای اطلاع‌رسانی اقدامات دولت مردمی تابستان ١۴٠١ برگزار شد و معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تلاش دشمن برای تنش آفرینی و ایجاد آشوب در کشور گفت: دشمنان نمی‌خواهند خدمات و موفقیت‌های نظام به اطلاع مردم برسد.

وی افزود: برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید اهالی رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی پای کار باشند و خدمات و عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف را به درستی و به موقع به اطلاع مردم برسانند.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: امروز دشمن با همه توان به مقابله با نظام اسلامی آمده و از هر ابزاری برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند تا با ایجاد یاس، ناامیدی و بزرگنمایی مشکلات، مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

ابراهیمی گفت: وظیفه داریم با همه توان ضمن انعکاس و اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم، در ایجاد آرامش و امیدآفرینی در جامعه با استفاده از ابزار رسانه و روابط عمومی به هر شکل ممکن نقش خود را ایفا کنیم.

رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم باید در جریان فعالیت‌ها و خدمات دولت در هر حوزه‌ای قرار بگیرند و اینجاست که روابط عمومی باید با انجام کار تخصصی این وظیفه را به‌خوبی انجام دهد تا ضمن خنثی کردن توطئه دشمن، امید و آرامش را در جامعه برقرار کند.

در این نشست از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان که در انعکاس خدمات دولت در یکسال گذشته بهترین عملکرد را داشتند، با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.